Tehran Design Tehd تهران دیزاین

“برای آنکه در فضاهای مجازی قدرت رقابت با دیگران را داشته باشیم باید همیشه به روز باشیم و از آخرین تکنولوژی ها در جهت پیشرفت خود بکار گیریم”

طراحی سایت تهران دیزاین طراحی لوگو تهران دیزاین

آیا تکنولوژی استفاده شده در طراحی سایت در سئو سایت اثر دارد ؟   یعنی آیا مهم است که ما صفحه های خود را با PHP یا ASP یا چیز دیگری کار کرده باشیم ؟ در حالت کلی پاسخ منفی است. هیچ ارتباط معنی داری میان تکنولوژی استفاده شده در سمت سرور با موقعیت سایت در موتور جستجو و سئو سایت نمی توان یافت. اما بسیاری از برنامه نویسان وب برای خود تکنیکهایی دارند که

ادامه...
طراحی سایت تهران دیزاین طراحی لوگو تهران دیزاین

روانشناسی رنگها در طراحی روانشناسی رنگها در زندگی ما نقش های اساسی را ایفا می کنند. شما با دیدن یک منظره سبز رنگ در بهار و دیدن یک منظره پاییزی زرد رنگ چه احساس های متفاوتی دارید؟ معمولا با دیدن منظره سبز احساس پر انرژی بودن و سر زنده بودن می کنید و با دیدن منظره پاییزی احساس خستگی ، خب تمامی این احساسات را رنگها برای شما رقم زده اند. در وب هم کاربر

ادامه...
طراحی سایت تهران دیزاین طراحی لوگو تهران دیزاین

راه های موفقیت در تولید و بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا همان طور که می تواند شما را به اوج موفقیت برساند، در صورت نداشتن برنامه و استراتژی خاص، می تواند صدمات جبران ناپذیری به شما وارد کند. پس برای کسب موفقیت، این اصول که بسیار ساده می باشند را رعایت کنید. هدف و استراتژی خود را از تولید یک محتوای خاص مشخص کنید محتوای تولیدی شما باید هدف و خواسته شما را تامین کند. تولید

ادامه...
طراحی سایت تهران دیزاین طراحی لوگو تهران دیزاین

آیا می‌توانم سئو سایت را خودم انجام دهم؟   هر روز سوالات زیادی در انجمن‌های گفتگوی مربوط به طراحی و سئو سایت به چشم می‌خورد، سوالاتی مانند: چگونه سایت خود را سئو کنم؟ مقالات آموزش سئو را از کجا می‌توان یافت؟ چرا گوگل سایت من را ایندکس نمی‌کند؟ کجا می‌توانم سئو سایت خود را بررسی کنم؟ و … متاسفانه اکثر این سوالات پس از انجام اشتباهات در سئو سایت پیش می‌آیند. اگر شما هم یکی

ادامه...
طراحی سایت تهران دیزاین طراحی لوگو تهران دیزاین

بازاریابی چریکی چیست؟ احتمالا شما هم بارها با واژه بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی مواجه شده اید و شاید در ذهن شما تداعی کننده ی نوعی بازاریابی آزاردهنده و نامناسب باشد، ولی این روش در دنیای تجارت امروز بسیار پرکاربرد بوده و سرشار از خلاقیت و نوآوری می باشد. برای درک مفاهیم اصلی مانند معنای بازاریابی چریکی یا همان Guerrilla Marketing بهتر است به بزرگان این عرصه و صاحب نظران بین المللی بازگردیم، از همین

ادامه...
صفحه 2 از 41234